Posts by domac101

    Welcome MadJack!


    Thank you for reaching out, I will write some general instructions and tips that can help you and all new players. There is not much on the english/international part of the forum for now but hopefully the base of managers will only grow.

    Hi guys, today I witnessed a bug in the game.


    There was an 11 year old with negative price and I picked him up for -19 EURO and actually made some money. In the revenues it says 0 but my bank account did gain 19 EURO.


    Wulfman - not sure if anyone reported something similar so can you please check what is going on?


    ---

    Es gibt ein paar wichtige Dinge zu wissen ..


    1) Spieler verbessern sich sehr schnell zu einer bestimmten Fähigkeit. Nachdem es langsamer wird.

    2) Das Alter der Spieler ist wichtig. Aus diesem Grund ist es wichtig, frühzeitig mit dem Training Ihrer Spieler zu beginnen. Wenn möglich, finden Sie 10-11 Jahre alte Spieler und beginnen Sie dort.

    3) Anzahl der Spieler + Anzahl der Trainer. Es gibt einige Erklärungen und Tipps zur Berechnung im Forum.

    Aus diesem Grund können einige Manager 2 erwachsene Spieler haben und 2 von jemand anderem ausleihen (Premium-Konten), um ein besseres Verhältnis zu erzielen.

    4) Regelmäßiges Training + spezielles Training - beides ist wichtig.

    Wie viele Manager haben mehr als 1 Million gespart? Es wäre ein lustiges Projekt, ernsthaft zu spielen. Wie Sebert vor ein paar Monaten sagte, können 500 000 leicht ausgegeben werden.


    Vielleicht könnte es durch Auktionen ein bisschen einfacher sein, aber es hängt sehr vom Timing und vom Glück ab. Wie auch immer, ich hoffe, Sie sparen bald echtes Geld und kommen zurück, um ernsthafter zu spielen.

    im Moment nicht so viele gute Spieler zum Verkauf, ziemlich enttäuschender Trend in letzter Zeit.


    Sieht aus wie Zoran Herak nicht verkaufen wird, frage mich, ob Gacina Käufer hat ...


    Trinidad Arias und Barney Ross sind die einzigen, die verkauft wurden.

    Diese Jungs wären ein bisschen stärker, wenn ich es nicht vermasseln würde.


    Ich beschloss, mich selbst zu bestrafen und das ganze Team gehen zu lassen.

    Auf diese Weise denke ich nicht so oft darüber nach und ich glaube, mein Bedauern wäre größer, wenn ich nicht verkaufen würde.


    Schade um Holger, hoffe es zahlt sich irgendwann aus ..


    4e52cdfd0cf957a485caa9e35af7f542.jpg

    If someone wants to loan a 16-18 year old player to 2nd league, team Stolnopenisaci needs a loaner.


    All league games, friendly matches (40-45), cup and championship.


    Thanks

    There has been a little change of plans so Damir Međeral is the first for sale among the players.

    Should be a pretty good player, ideal for aspiring players or those in need for a 3rd or 4th player in their Bundesliga teams. Great talent, solid motivation, stamina and overall ability, maybe lacks a little experience for the ideal scenario but overall pretty good.


    Bad days for me. Last season I screwed up, missed promotion to Bundesliga by 1 game, even though I should have been at least 2nd with more points.

    This season I decided to risk less, clear wins but less experience and skill points gain. Funny thing is that this time I will miss the promotion on points but the way it happens is funny.


    Home loss to 4711 Allstars with a 5th set game loss - although maybe I would have lost the first round game in normal circumstances. Rigobert Song surprised me with a win against Scuric. Either he had a 130 rackets or a player revaluation, not sure if he's that strong to win away against Scuric with a 100 racket.

    Anyway, that wouldn't even matter because the main event was away game against Witlers where I again lost a 5 set match that would make it a 5:5 game and that way I would be on 2nd place, and Witler on 3rd with a 1 point difference.


    These things happen, maybe it's bad karma for some of my moves in the earlier seasons. This way I will sell my whole team on the auction because I invested a lot and playing so many seasons outside Bundesliga really limited the future of the team. Maybe I am wrong but I guess I will never find out because the decision was made.


    Achso, wegen dem Pokal. Das hatte ich jetzt nicht im Blick. Zu Not bin ich halt bei den Auktionen gezwungener Maßen mit dabei, um die zwei Punkte Verlust auf alle anderen Abstiegskandidaten möglichst auszugleichen.

    Vielleicht wirst du Glück haben ..


    Ich habe letzte Saison alles vermasselt, hatte in dieser Saison etwas Pech.

    Herzlichen Glückwunsch an Clemzor und HerrWittler zur Beförderung.


    Über den Preis habe ich mich noch nicht entschieden. Scuric ist ein anständiger Bundesligaspieler, Pecaric und Međeral sollten in 2-3 Saisons ziemlich gut sein.

    Besonders wenn sie Bundesligatraining erhalten, was sie in Stolnopenisaci vermissen.